"Dime" - tai 2005 m. įkurta Kanados riedlenčių bendrovė, įsikūrusi Monrealyje. Nuo pat įkūrimo "Dime" iš mažos draugų grupės tapo vienu iš pirmaujančių riedlenčių prekių ženklų pasaulyje. Ji žinoma dėl savo humoristinių riedlenčių vaizdo įrašų, riedlenčių parduotuvės, drabužių ir aksesuarų kolekcijų, o svarbiausia - dėl "Dime Glory Challenge" - unikalių riedlenčių varžybų, kuriose daugiausia dėmesio skiriama linksmybėms ir pramogoms, o ne tradiciniam varžybų formatui. Visa tai pabrėžia jų šūkį "pirmiausia - humoras, paskui - čiuožimas". Žinomas kaip švarus ir linksmas, "Dime" yra visiškai įsipareigojęs remti riedlenčių subkultūrą, tačiau taip pat yra plačiai pasiekiamas ir patrauklus. Šis prekės ženklas laikomas paprastu, lengvai suprantamu, nepretenzingu, tačiau novatorišku ir unikaliu. Konkurencingoje riedlenčių prekių ženklų aplinkoje tai daug pasako apie jų statusą. Dime" įkūrėjai yra Antoine'as Asselinas, Philippe'as Lavoie, Bobas Lasalle'as, Hugo Balekas, Charlesas Rivardas, Ericas Riedlis ir Alexis Lacroix. Vėliau prie jų prisijungė Vincentas Tsangas, kuris tapo meno vadovu ir rinkodaros vadovu. Pagrindinis tikslas buvo kurti puikius riedlenčių vaizdo įrašus, kuriuose būtų rodomos Monrealio vietos, tačiau netrukus "Dime" tapo fenomenu, žinomu už riedlenčių bendruomenės ribų, dėka tokių asmenybių kaip Virgil Abloh, Kaytranada ir Lily Rose Depp.
Rodyti visus DIME gaminius