A-COLD-WALL* yra unikali mados koncepcija. Samuelis Rossas šį prekės ženklą įkūrė 2015 m. kaip meno projektą, atspindintį Britanijos visuomenės socialinius skirtumus ir kultūrinę įvairovę. Tai, kas prasidėjo kaip eksperimentas su tekstile ir forma, palaipsniui virto pasauliniu mados reiškiniu, naujai apibrėžiančiu gatvės aprangą aukštosios mados ir industrinės estetikos sankirtoje.
Prekės ženklas dažnai dirba su techniniais audiniais ir netradiciniais kirpimais, kad sukurtų futuristinį įvaizdį, kuris nurodo į neapdorotą britų gatvių realybę. Kiekvienas kūrinys apgalvotas iki paskutinės detalės. Naudojant naujoviškas medžiagas, aukščiausios klasės rankų darbo meistriškumą ir dažnai labai ribotą pasiūlą, šiuos drabužius būtina turėti.
Samuel Ross buvo amerikiečių mados dizainerio Virgil Abloh, "Off-White" ženklo įkūrėjo, mentorius. Jis padėjo jam įvaldyti gebėjimą sujungti prabangos elementus su autentišku gatvės aprangos pagrindu ir parodė, kaip pakeisti žaidimą. Tuomet Rossas su savo prekės ženklu gana greitai įrodė, kad mada gali būti ne tik stilinga, bet ir stipriai konceptuali bei turinti gilią mintį. Būtent dėl šios priežasties ACW pamėgo Rihanna, Jadenas Smithas ir The Weeknd.
Jei ieškote kažko, kas peržengia įprastų tendencijų ribas ir turi tikrą istoriją, aukščiausios klasės prekės ženklas A-COLD-WALL* jus patrauks savo unikalia vizija ir nepakartojamu dizainu. Atraskite "Footshop" aukso gralį.
Rodyti visus A-COLD-WALL* gaminius