Jei nesate susipažinę su "Daily Paper" prekės ženklu, pats laikas tai pakeisti. Daily Paper yra Amsterdame įsikūręs mados prekės ženklas, kurį 2012 m. įkūrė trys vaikystės draugai. Husseinas, Jeffersonas ir Abderrahmane'as seniai pradėjo rašyti tinklaraštį, kuriame rašė ir dalijosi savo meile muzikai, menui ir kultūrai. Kaip kartais nutinka, tinklaraštis išaugo į kažką didesnio, apčiuopiamesnio - mados prekės ženklą. Nors "Daily Paper" buvo įkurtas Amsterdame, jo šaknys tvirtai susijusios su Afrikos kultūra. Dėl turtingo kultūros paveldo, aistros madai ir modernaus dizaino prekės ženklas tapo vienu sparčiausiai augančių mados prekių ženklų Europoje.
"Daily Paper" turi tikrai didelių siekių tapti stipriu mados prekių ženklu. Jis jau bendradarbiavo su "Puma" ir "Komono". Tačiau tai dar ne viskas. Be to, 2021 m. pradžioje "Daily Paper" susivienijo su "Off-White", kad kartu surinktų lėšų pirmajam riedlenčių parkui Ganoje, Afrikoje, pastatyti. Ir būkime atviri, tai jau yra kažkas.
"Daily Paper" kolekcijas sudaro laikui nepavaldžios moteriškos, vyriškos ir unisex kolekcijos, pilnos aukštos kokybės marškinėlių, džemperių, kelnių ar švarkelių, taip pat ekstravagantiškų kūrinių, kurie žengia koja kojon su naujausiomis mados tendencijomis. Jums patiks "Daily Paper", ypač dėl savo medžiagų ir puikiai tinkančių kirpimų, todėl išbandykite ją!
Rodyti visus Daily Paper gaminius