1978 m. "Diesel" įkūrė Renzo Rosso, turėdamas viziją kurti naujoviškus džinsinius gaminius. Prekės ženklo pavadinimą įkvėpė to meto naftos krizė, dėl kurios dyzelinas tapo alternatyvios energijos simboliu. Renzo norėjo, kad jo prekės ženklas išsiskirtų iš pagrindinės laisvalaikio drabužių rinkos ir pasiektų pasaulinę auditoriją. Žodį "dyzelinas" jis pasirinko todėl, kad jį lengva ištarti ir suprasti bet kuria kalba. Šūkis "Už sėkmingą gyvenimą" atspindi "Diesel" prekės ženklo tapatybės esmę. Kūrybiškomis ir provokuojančiomis reklamos kampanijomis "Diesel" įsitvirtino kaip mados ir komunikacijos lyderis. Šis prekės ženklas visada metė iššūkį status quo ir ėjo savo keliu. Pasaulyje "Diesel" yra įsitvirtinęs daugiau kaip 5 000 prekybos vietų ir daugiau kaip 400 vieno prekės ženklo parduotuvių, iš jų 37 - JAV. Nuo įkūrimo pradžios bendrovė pagamino daugiau kaip 2 000 skirtingų rūšių skalbto džinso.
Rodyti visus Diesel gaminius